En ik ben in België! - Reisverslag uit Stavelot, België van Suzanne Horstink - WaarBenJij.nu En ik ben in België! - Reisverslag uit Stavelot, België van Suzanne Horstink - WaarBenJij.nu

En ik ben in België!

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

02 Mei 2015 | België, Stavelot

Hooi, hier mijn eerste verslagje van mijn stage in België.
Inmiddels is het alweer zaterdag, donderdag hier aangekomen.

Helaas was door een overboeking mijn kamertje nog niet klaar, dus de hele middag en stukje van de avond mar geholpen in de herberg.
Die avond geslapen bij een collega! Was een latertje lag er pas om 3 uur in, dus dat was een lange dag.

Gister lekker mijn plekje ingericht, eigenlijk heb ik echt te veel spullen meegenomen haha. Maar ben graag van alle gemakken voorzien!

Daarna begon mijn eerste echte werkdag, van 14:00 tot 00:30 gewerkt samen met Veer, de komende week ben ik de schaduw van haar. Zij gaat me alles uitleggen en laten zien.
Deze week en volgende week sta ik in de Herberg om alles een beetje onder de knie te krijgen.
Gelukkig is het vandaag en gister lekker droog gebleven dus ik ga zo maar is even een rondje wandelen.
Is kijken of ik wat leuke plaatjes kan schieten van de omgeving.

Vandaag weer om 14:00 beginnen, en zondag een half dagje.
Wat de rest van de week brengt weet ik nog niet!

Foto's volgen

  • 03 Mei 2015 - 10:18

    Erna:

    Hoi Sszanne,

    Leuk zo dat je je vrienden op de hoogte houd van het reilen en zeilen in de Ardennen.
    Pas goed op je zelf.

    Groetjes Erna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Stavelot

Suzanne

Geboren in Winterswijk en getogen in Doetinchem! Inmiddels alweer 22 jaar Sportief, natuurliefhebber, en hou van lekker eten, resigek 3 katten thuis 1 paard En 1 chinchilla In mijn vrije tijd doe ik 4 x in de week fitness, rijd ik paard en doe ik de opleiding Leisure and Hospitallity. Deze Waar ben jij heb ik aangemaakt omdat ik vanaf mei 6 maand op stage ga in België, niet heel spannend en ver weg maar wel een erg leuke stage plek midden in de Ardennen in het Ambleve dal. Vorig jaar in Italië geweest voor stage, dus dit is wel even andere koek!

Actief sinds 06 Maart 2015
Verslag gelezen: 591
Totaal aantal bezoekers 1580

Voorgaande reizen:

06 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: